مهره مار

دو هفته پیش شنیدم فریال به ایران برگشته و برای تعدادی از مشتریانش” مهره مار ” آورده است. مهره مار “شاهکاری”, که فریال می گوید یکی از بهترین نژاد از مارها است و باعث می شود مردم”جذاب, غنی و خوش شانس”!

فرستاده فریال از هند یکی از مشتریان و قرصش به من و گفت که برای تعدادی از مشتریان “مهره مار” اصل آورده و در خانه یک باغ بزرگ در اطراف تهران است ، سفارش به تحویل. من از فریال خواستم که با من گفتگو کند ، در همان باغ خارج از تهران که مشتریانش در آن سفر می کنند.

فریال درخواست مکالمه پذیرفته, و من راه خانه من در صبح وعده داده شده مهره مار ساخته شده. خانه او در پایان باریک بود, کوچه باغ متروکه با بزرگ, درب آهن زنگ زده. همانطور که من زنگ زد زنگ, صدای نحیف پاسخ, ” بیا در, عزیزم.»

در پایان باغ و در مقابل انتظار ورودی ایستاده بود. بر خلاف تخیل من ، او هرگز عجیب و غریب بود و آرایش اغراق آمیز نیست. او عینک بلوز سیاه و سفید ساده و شلوار و موهای خود را با یک حوله آبی بزرگ به تن. او به من به مبل بزرگ فولاد ضد زنگ خود را همراه و من یک فنجان قهوه را ترک کرد و سپس خندید, گفته, ” خوردن با خیال راحت, عزیزم. این قهوه قاجار نیست!»

ترجيح ميدم بدون حاشيه ترکش کنم. چت کوتاه ما بدون کم و کاست در زیر به عنوان خوانده شده:

فریال جان! من از دوستان من شنیده ام که شما از هند به ایران می آیند هر یک بار در در حالی که و آوردن اصلی “مهره مار” را به مشتریان خود. تا آنجا که من می دانم آنها می گویند مهره مار در نتیجه جفت گیری از مار است مرد و زن چگونه می توانم این آجیل شما در پیدا کردن و فروش آنها را برای

ببين! اخذ مهره مار کار آسانی نیست. همانطور که خودتان گفتید ، مهره مار نتیجه جفت گیری مار مرد و زن است. مارها از سر خود را از هم جدا زمانی که آنها همسر, که, اگر کسی می تواند انتخاب کنید تا مهره از هر دو مارها, می رسد آنچه آنها می خواهند. در هند ، مارها بسیاری از متخصصان هستند که زمان زیادی مهره مار را در دشت یا کوه صرف می کنند تا مهره مار را در زمان مناسب دریافت کنند. من همچنین مهره ها را از یک مار گیر حرفه ای می گیرم و آنها را برای مشتریان خود به ایران می آورم. این دو قطعه استخوان مغناطیسی بسیار قوی هستند و بسیاری از مردم به آن اعتقاد دارند.

به طور طبیعی ، همچنین دارای مهر و موم قیمت بالا است. چقدر آجيل ميفروشي؟

دانه های متعلق به مارها مختلف و قیمت های خود را متفاوت هستند. مهره مار خاکی, ادم خائن و بدنهاد, مار زنگی و… قیمت آنها پایین تر است ، اما مهره شاهکاری که به اعتقاد من بیشتر بالا است. من در هند دیده ام که مهره شاهکبری خریداری شده و به قیمت 40 میلیون دلار فروخته می شود ؛ اما من خیلی گران قیمت نمی فروشم. قیمت دانه های من وقتی که من می گویم شما مشتریان من را بشویید و می خواهید برای خرید. (می خندد.)

چيزي نيست. در حال حاضر چگونه ما می دانیم که مهر و موم شما به فروش اصلی است?

اما من به شما گفتن و همه مشتریان من که مار گردنبند بسیار عجیب و غریب است که شما متوجه تغییرات بزرگ در زندگی خود را پس از یک هفته پس از آن. اگر این تغییرات را در یک هفته ندیده اید ، این مهره های جعلی است. روش حرفه ای او این است که مار مرد و زن را در سرکه انگور پرتاب کند و اگر بعد از چند دقیقه با هم بمانند ، یعنی مهره های اصلی. من هیچ کس را برای انجام این آزمایش توصیه نمی کنم ، زیرا سرکه انگور مهره مار خواص مهره را از بین می برد. دوم ، شما باید از یک فرد حرفه ای و مورد اعتماد خریداری کنید. کسی که مهره را به فروش می رساند باید مطمئن شوید که به جفت آجیل. اگر آن را بوجود می آید و به اشتباه دو مهره مرد یا دو مهره زن را به فروش می رساند ، هیچ تاثیری نخواهد داشت.

دقیقا مهرمار چیست؟

مهره مار دارای یک ویژگی است که اعتماد به نفس و آرامش را برای صاحب آن افزایش می دهد. باعث می شود مردم جذاب, غنی و خوش شانس. در همه احساس رضایت به فرد می دهد. مهره مار بسیاری از مهمترین و موفق ترین افرادی که می بینید یا سیاستمداران بزرگ مهرمار! در ضمن ، آنها نیز دانه های شاهکاری که در هند یافت می شود.

من دانه های دعا شنیده?

بله ؛ هنگامی که یک فرد مهره ها را خریداری می کند ، دعا می کنند که مهره ها آن شخص نامیده شوند. چیزی بسیار مهم برای انجام وجود دارد و آن را به حق انجام می شود.

خودت مار داري ؟

چرا دارم اشاره به یک کیسه چرم حلق آویز در اطراف گردن خود.)

آیا شما این کیفیت شما گفت? آیا شما تجربه عشق و موفقیت و ثروت با مهره مارت?

ببين ، من تو زندگيم خوب بودم. هرگز; نه مالی, نه عشق, و نه هر چیز دیگری. من احساس خوبی با مهره مار من. احساس جذابیت ، اعتماد به نفس و خیلی بیشتر.

تو فقط آجيل مار ميفروشي؟ یا چیزهای دیگر وجود دارد?

یه فرج کفتار هست این بدان معنی است که اندام های جنسی کفتار زن پس از مرگ از آن جدا شده و در شرایط خاصی خشک می شوند. فرج کفتار برای بهبود روابط زن و شوهر است. برای ثروت هم خوب است. قیمت بسیار پایین تر از در مهرمار. معمولا کسانی که توانایی خرید آجیل مار را ندارند ، توصیه می کنم vulva hyenas به آنها ، قیمت حدود 200 هزار دلار است.

آوردن این از هند? بنابراین شما یک مشکل حمل این اشیاء در فرودگاه ندارد؟

آره ، تو فرودگاه خوبم. مهره مار است که به اندازه یک لپه و فرج کفتار است که بیش از حد کوچک. آیا این اشیاء سخت ، کار پیچیده و یا عجیب و غریب حمل می کند.

تو توي هند تنها زندگي ميکني ؟

نه ، من با زنم زندگي ميکنم.

کار تو مشکلي نداره ؟

شوهر من هندی است. خرید و فروش این اشیاء در مهره مار هند یک چیز عجیب نیست ؛ من از دیدگاه شوهرم هیچ کاری غیر قابل قبول انجام نمی دهم.

مشتری این اشیاء در ایران چیست؟ قصد خود را برای خرید بیشتر چیست؟

مهره مار است که بسیاری از طرفداران. من یک مشتری غنی, عادی. مردان در حال خرید نیت ثروت بیشتر از من, و زنان نیز در تلاش برای حفظ جذابیت خود و بهبود روابط عاطفی خود.

من فکر می کنم شما یک درآمد خوب, متعجب?

درآمد من بد نیست. خدا رو شکر

فریال ، به چیزی به اسم خرافات اعتقاد داری؟ چگونه خرافات تعریف زندگی خود را?

بله من باور دارم. به عنوان مثال ، فال و رامالی به نظر من خرافات خالص است. اما اگر منظور شما چیزی شبیه به مهره مار خرافات است, من موافق نیستم. این چیزی است که بوده است و ثابت شده است. من واقعا در مهره باور. اگر من باور نمی کنم من نمی فروش در همه. ببين ، اين براي من آسون نيست ، چون فکر ميکنم دارم.

خانه جنگلی زنگ صدا. او می گوید یکی از مشتریان خود را از راه دور آمده است و می تواند زمان بیشتری را برای مکالمه ما صرف نیست. ما خداحافظی به یکدیگر و او به من وعده داده است که در یک شانس بهتر او به من با مار است که به او آجیل آشنا خواهد شد.

اعتقاد به” مهرمار ” و اثرات عجیب و غیرمنطقی آن و اثبات نشده است ، و غیره. بسیاری از این موارد “خرافات” در حالی که برخی از زمان های دیگر شاید بر اساس گرایشهای فرهنگی و اجتماعی و نیازهای درونی به آن باور دارند و او را به صرف پول بیش از حد. علامه دهخدا در فرهنگ لغت خود در مقابل کلمه خرافات نوشت:”کلمات و توهمات پریشان و نامربوط”. همچنین ظاهرا در عربی آنها می گویند خرافات به هر کلمه عجیب و غریب است که به آگاهی از یک جهان دیگر از جهان انسان و علم و تجربه انسانی است. در نهایت اما پیدا کردن یک تعریف قطعی و همه پسند در مورد خرافات بسیار دشوار است. بسیاری از آنچه که به عنوان خرافات شناخته شده مربوط به یک فرهنگ خاص هستند مانند “مهره مار” که متعلق به فرهنگ سرخپوستان است اما در طول زمان با فرهنگ برخی دیگر از جمله ایرانیان هم عجین شده است.

من هیچ تجربه با “مهره مار” و من سعی کنید به قاضی که آیا این درست است یا غلط اما این چیزی است که کارشناسان و محققان دینی و فرهنگی زمینه ها باید برای مردم است.

منبع : https://sarmohre.com/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *